Gravotech-diensten

Gravotech support en ondersteuning

Gravotech support en ondersteuning

Gravotech knowhow

Gravotech is ontstaan uit Gravograph, die in 1938 de eerste kleine pantograaf maakte, en Technifor die in 1984 permanente markering met dot pin technologie uitvond, en de krachten bundelden met Vision Numeric, software-uitgever van 3D CAD-CAM-software. Deze fusie geeft ons een unieke knowhow voor uw behoeften en vraagstukken.

Sindsdien zijn we blijven innoveren, met:

  • Gravograph lasertechnologie geïntroduceerd in 1995
  • Technifor krasechnologie in 1999
  • 2D codes uitlezen
  • Industrie 4.0-tools met ons internationale Group Support Center (GSC) in 2017

Al deze competenties staan vandaag tot uw dienst om een complete oplossing te bieden die het beste aansluit op uw behoeften.

Gravotech Global network

Ons wereldwijde netwerk

Uw tevredenheid en de continuïteit van uw activiteiten hebben de hoogste prioriteit. We concentreren ons daarom op de ontwikkeling van ons serviceaanbod om uw gebruik van onze oplossingen te beveiligen en te maximaliseren.

Aangezien uw behoeften kunnen verschillen, afhankelijk van of u in de productie werkt, leiding geeft aan het netwerk van winkels van een bekend merk of een zelfstandige bent, passen wij onze service aan uw behoeften aan.

We hebben internationale herstel en technische hubs gecreëerd om alle technische vaardigheden en competenties samen te brengen.

Dit stelt ons in staat om:

In alle veiligheid snelle herstelling uit te voeren, die in overeenstemming zijn met onze hoge kwaliteitsnormen.

  • U een hotline met technische ondersteuning met langere bereikbaarheid buiten de kantooruren aan te bieden.
  • Te zorgen voor back-up machines ter tijdelijke vervanging van de uwe.
  • Reserveonderdelen te verzenden binnen dag + 1 lead time.
  • U toegang te geven tot onze experts die zijn getraind in uw toepassingen.

Bovendien zijn onze 150 Gravotech technici en die van onze partnerdistributeurs aanwezig in meer dan 50 landen om de nodige ondersteuning ter plaatse te bieden bij het gebruik van onze oplossingen.

Audit & expertise

Audit en expertise

Uw applicaties sturen onze technologieën aan.

Tijdens de specificatie- en kwalificatiefase, wat uw project ook mag zijn, bieden wij u onze expertise ter plaatse aan met het bezoek van onze technische verkoop- en applicatie-ingenieurs om de beste technologie aan te bevelen die past bij uw toepassing en vereisten.

We hebben een applicatielabo opgericht dat zich toelegt op het markeren en graveren van samples volgens uw vereisten. Onze experts testen de verschillende beschikbare technologieën en bevelen u aan welke het best aansluit bij uw behoeften (laser, mechanisch graveren, dot pin, krassen, ...).

Na de inbedrijfstelling kunnen onze technici uw installatieconfiguratie controleren en het meest geschikte onderhoud voor uw apparatuur aanbevelen om de levensduur te maximaliseren. Na een dergelijke audit zorgen ze voor:

  • Aanbevelingen voor preventief en curatief onderhoud.
  • Een serviceaanbod dat is afgestemd op uw omstandigheden en uw verwachte gebruik van apparatuur.
  • Tips en trucs voor het gebruik en / of integratie van uw apparatuur
Opleiding en inbedrijfstelling

Opleiding en inbedrijfstelling

Wij bieden oplossingen voor de installatie en inbedrijfstelling van uw apparatuur die passen bij uw opstelling en verwachtingen.

Wilt u autonoom zijn? We zullen u voorzien van onze standaard bedieningsprocedures met trainingsvideo's die beschikbaar zijn op ons online ondersteuningscentrum.

Wilt u onze technici naast uw teams hebben? Wij komen ter plaatse voor de inbedrijfstelling terwijl onze experts nauw met u samenwerken.

Evenzo zijn onze trainingsmodules beschikbaar voor het volledige assortiment van onze machines, software en accessoires en zijn ze ontworpen om te passen bij het niveau en de profielen van de deelnemers aan de training, online, op afstand of op locatie en in onze trainingsfaciliteiten. Training is een volledig geïntegreerd onderdeel van de ingebruikname van onze oplossingen.

Technical support

Technische ondersteuning

We bieden u lokale ondersteuning in uw taal in meer dan 50 landen, waar we rechtstreeks en met onze distributiepartners aanwezig zijn.

Elk van deze lokale teams kan op zijn beurt ondersteuning krijgen van een regionaal competentiecentrum dicht bij onze productielocaties en in directe verbinding met ons internationale ondersteuningscentrum van de groep in Frankrijk, in nauwe verbinding met ons R & D-centrum.

Dit maakt ons bijzonder efficiënt en reactief. Onze experts kunnen 80% van uw verzoeken op afstand behandelen, zodat uw productie niet stil ligt.

U doet beroep op ons informatiesysteem gewijd aan technische ondersteuning dat 24/7 toegankelijk is via ons netwerk, waar onze technici alle specificaties van onze apparatuur en standaard operationele procedures voor onderhoud vinden, evenals reserveonderdelen bestellen, die overal ter wereld kunnen worden verzonden binnen een werkdag.

Omdat we alle firmware en software maken die onze machines aandrijven, hebben we een externe diagnosetool ontwikkeld met de naam E-Diag. De E-Diag-tool is gebouwd zoals de diagnosetools van de auto-industrie en stelt onze technici in staat sneller en nauwkeuriger te zijn bij het onderzoek naar de oorzaak en de corrigerende maatregelen die nodig zijn om de instellingen van uw oplossing aan te passen.

Gravotech service offer

Ons serviceaanbod

Dankzij de ervaring die is opgedaan met Gravograph en Technifor en onze wereldwijde aanwezigheid in meer dan 50 landen met 150 Gravotech-technici en onze distributeurpartners, kunnen we u een breed scala aan diensten aanbieden.

Onze voornaamste taak is om precies aan uw eisen te voldoen en hiervoor bieden wij standaard diensten of diensten op maat.

  • Wereldwijd servicecontract
  • Software servicecontract
  • Preventief of curatief onderhoudscontract

Deze contracten kunnen het volgende omvatten:

  • Back-up machine om de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen.
  • Hotline-ondersteuning met verlengde openingstijden en in uw lokale taal.
  • Service level agreement voor interventies ter plaatse en oplossingstijd.
  • Garantieverlenging tot 5 jaar.
  • Verzending van reserveonderdelen binnen één werkdag.
  • Consignatievoorraad reserveonderdelen.
  • Aanvullende trainingsmodules.

Met u bepalen wij waar voor u het meest geschikte servicecontract is dat nauw aansluit bij uw behoeften. Contacteer ons

Contact us
Gravotech support center

Support Center

De juiste informatie op het juiste moment!

Klanten, integrators, distributeurs, elke eigenaar van een markeermachine wordt lid van het Support Center.

Een speciale portaalsite, 24u/24 beschikbaar verschaft online alle praktische informatie, met o.a. integratiehandleidingen, bedieningsinstructies, voorbeelden van PLC-programmering, onderhoudsdocumentatie, onderdelentekeningen.

De belangrijkste functies van deze bevoorrechte toegang zijn als volgt:

  • Snelle toegang tot alle technische informatie en noodzakelijke instrumenten voor de installatie en het gebruik van de producten.
  • Gemakkelijk en snelle identificatie van referenties van onderdelen, eenvoudige toegang tot informatie over onderdelen, winkelwagentjes en aanverwante functies.
Engraving dashboard

Dashboard graveren

Altijd op zoek naar innovatie, heeft Gravotech de transformatie van industrialisatie 4.0 natuurlijk omarmd door samen met de leiders van het Internet of Things een eigen communicatieplatform te ontwikkelen om de Expression of Things te ondersteunen..

Deze nieuwe oplossing maakt het mogelijk om een machinepark te beheren, zowel op een productielijn als binnen een retail netwerk. 

Dit levert voordelen op voor alle gebruikers

  • Voor een technisch en onderhoudsprofiel kunnen we specifieke waarschuwingen instellen voor elke parameter. Dit helpt bij het plannen van preventieve onderhoudswerkzaamheden en het bewaken van de verandering van slijtage en reserveonderdelen om de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen en op weg te gaan naar voorspellend onderhoud.
  • Voor marketingprofielen levert dit een gegevensstroom op om de vlootactiviteit op te volgen en de doorvoer van het machinepark te optimaliseren om het rendement op de investering te beoordelen en te rechtvaardigen. Het biedt ook nuttige informatie over het gebruik en de functies van de machine (meest gebruikte functies of gegraveerde items) en helpt de klantervaring te verfijnen en te verbeteren.
  • Voor de directe gebruikers van onze oplossingen: zij kunnen de dagelijkse activiteiten van onze oplossingen volgen en hun capaciteitsbelasting afstemmen op specifieke evenementen en seizoenen. Ze kunnen ook gepersonaliseerde waarschuwingen instellen.

 

Het is het enige dashboard dat automatisch wordt bijgewerkt via de cloud.

Support

Gravotech-diensten

Inbedrijfstelling

Wij bieden oplossingen voor de installatie en inbedrijfstelling van uw apparatuur die passen bij uw opstelling en verwachtingen.

Wilt u autonoom zijn? We zullen u voorzien van onze standaard bedieningsprocedures met trainingsvideo's die beschikbaar zijn op ons online ondersteuningscentrum.

Wilt u onze technici naast uw teams hebben? Wij komen ter plaatse voor de inbedrijfstelling terwijl onze experts nauw met u samenwerken.

Opleiding en inbedrijfstelling

Opleiding

Evenzo zijn onze trainingsmodules beschikbaar voor het volledige assortiment van onze machines, software en accessoires en zijn ze ontworpen om te passen bij het niveau en de profielen van de deelnemers aan de training, online, op afstand of op locatie en in onze trainingsfaciliteiten.

Training is een volledig geïntegreerd onderdeel van de ingebruikname van onze oplossingen.

Garantie op Gravotech graveermachine

Garantie

Al onze machines hebben een garantie van 24 maanden voor de levering van reserveonderdelen en de kosten van in-house arbeid uitgevoerd bij GRAVOTECH.

Wij bieden garantieverlengingen en aanvullende servicevoordelen aan, afhankelijk van uw behoeften. Ontwikkeld om precies aan uw eisen te voldoen, bieden we ook standaard of op maat gemaakte servicecontracten

  • Wereldwijd servicecontract.
  • Software servicecontract.
  • Preventief of curatief onderhoudscontract.

Onze lokale teams zijn er om u alle nodige informatie te verstrekken.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning

We bieden u lokale ondersteuning in uw taal in meer dan 50 landen, waar we rechtstreeks en met onze distributiepartners aanwezig zijn. Elk van deze lokale teams kan op zijn beurt ondersteuning krijgen van een regionaal competentiecentrum dicht bij onze productielocaties en in directe verbinding met ons internationale ondersteuningscentrum van de groep in Frankrijk, in nauwe verbinding met ons R & D-centrum.

Dit maakt ons bijzonder efficiënt en reactief. Onze experts kunnen 80% van uw verzoeken op afstand behandelen, zodat uw productie niet stil ligt.

Maintenance

Onderhoud

Dankzij de ervaring die is opgedaan met Gravograph en Technifor en onze wereldwijde aanwezigheid in meer dan 50 landen met 150 Gravotech-technici en onze distributeurpartners, kunnen we u een breed scala aan diensten aanbieden.

Ontwikkeld om precies aan uw eisen te voldoen, bieden wij standaard of op maat gemaakte diensten:

  • Wereldwijd servicecontract.
  • Software servicecontract.
  • Preventief of curatief onderhoudscontract.